Načítávanie...

Ako postupovať pri reklamácii

Ak sa na zakúpenom tovare vyskytla vada, môžete tovar reklamovať. Záručná doba činí 24 mesiacov.

Reklamovať nie je možné tovar mechanicky poškozený zákazníkom, vadu v dôsledku nesprávneho nosenia alebo nesprávnej údržby. Nezabudnite, prosím, že záručná doba a životnosť sú rôzne pojmy. Životnosť je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí být vždy rovnaká ako záručná doba. Pri intenzívnom užívaní môže byť životnosť kratšia než poskytovaná záruka. Viac informácií nájdete pri jednotlivých produktoch.

Zákazníci môžu reklamovať tovar prostredníctvom spoločnosti United Heels s.r.o.

Ak sú splnené dôvody pre záručnú reklamáciu uvedené v reklamačnom poriadku, postupujte prosím podľa následujúcich krokov:

  • Napíšte nám email na adresu: eshop@botish.sk, do predmetu správy napíšte REKLAMÁCIA. Podrobne popíšte závadu a okolnosti, za akých se prejavuje.
  • Odpovieme Vám radou, ako problémy odstrániť. Ak nie je možné problém odstrániť, zašleme Vám číslo reklamácie a požiadame Vás o zaslanie tovaru na našu adresu.
  • K reklamovanému tovaru je nutné pribaliť kópiu dokladu, z ktorého musí byť zrejmý dátum nákupu. Tovar musí byť v zodpovedajúcom obale a musí obsahovať všetko príslušenstvo, s ktorým byl predaný. Bez týchto náležitostí nebude reklamácia uznaná.

Adresa pre zaslanie tovaru: United Heels s.r.o. , Senovážné náměstí 8, Praha 1, 110 00.

Ak vraciate tovar prostredníctvom Zásielkovne, vyžiadejte si e-mailom adresný štítok, ktorý nalepíte na balík a bezplatne podáte. Zoznam pobočiek Zásielkovne:
...Načítam zoznam pobočiek pre spätné podanie...

Formulár pre reklámaciu

Prosíme přiložte k zaslanému tovaru nasledujúci formulár:

Reklamácia
Popis závady:
   
 
Preferovaný spôsob riešenia reklamácie:
□ Oprava
□ Výmena za nový kus
□ Vrátenie peňazí na účet číslo (IBAN): ________________________

 
Tovar odošlem:
□ poštou alebo kurierom
□ zdarma prostredníctvom výdajných miest Zásielkovna.sk
Search engine powered by ElasticSuite